reklama

Telenovela a realita

Niesom typ človeka ktorý zbožuje  telenovely a romantické filmy, ale nejako ma nová  telenovela chytila.Aj keď sa odohráva v súčasnosti a nie na nejakej haciende dej prebieha skoro rovnako.Čakám kým sa dajú dokopy a potom ďalších 180 častí budú trpieť že sú bez seba a v posledných 3 častiach sa dajú dokopy. Čo mi možno aj trošku chýba je zvyk že pijú tequilu na haciende. Ako som si všimla aspoň v danej telenovele sa dosť často opakujú vety ako Nech ti padne na úžitok,nech ti dobre slúži. Toľko slusnosti 4x do týždňa zažijem asi v tomto svete ozaj len pri televizii. Ako nie moc romantická duša som uchvátená dvorením hlavného hrdinu, usmévmi a pohľadmi taktiež hlavnej hrdinky a laškovaním. Pričom je realita dnešnej doby úplne iná. Pri poslednom stretnutí s priateľmi sme sa bavili kto s kým je ako dlho spolu...čas sa vymedzil na obdobie spoznávania,obdobie  spávania spolu a obdobie no tak dobre sme spolu ak už inak nedáš. Včera som tiež pozerala daný príbeh ako z rozprávky,mala som nerušené pozeranie kedže som mala priateľa na firemnom večierku. Včera to bolo celkom napínavé...... Prežila som si podvod

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niesom typ človeka ktorý zbožnuje telenovely a romantické filmy, ale nejako ma nová telenovela chytila.Aj keď sa odohráva v súčasnosti a nie na nejakej haciende dej prebieha skoro rovnako.Čakám kým sa dajú dokopy a potom ďalších 180 častí budú trpieť že sú bez seba a v posledných 3 častiach sa dajú dokopy. Čo mi možno aj trošku chýba je zvyk že pijú tequilu na haciende.

Ako som si všimla aspoň v danej telenovele sa dosť často opakujú vety ako Nech ti padne na úžitok,nech ti dobre slúži. Toľko slusnosti 4x do týždňa zažijem asi v tomto svete ozaj len pri televizii.


Ako nie moc romantická duša som uchvátená dvorením hlavného hrdinu, usmévmi a pohľadmi taktiež hlavnej hrdinky a laškovaním. Pričom je realita dnešnej doby úplne iná. Pri poslednom stretnutí s priateľmi sme sa bavili kto s kým je ako dlho spolu...čas sa vymedzil na obdobie spoznávania,obdobie spávania spolu a obdobie no tak dobre sme spolu ak už inak nedáš. Včera som tiež pozerala daný príbeh ako z rozprávky,mala som nerušené pozeranie kedže som mala priateľa na firemnom večierku. Včera to bolo celkom napínavé...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prežila som si podvod manžela...čo mi pripomenulo ako mňa podviedol bývalý frajer po 7 rokoch, v tom momente som chcela tiež jednej z hlavných postáv ublížiť,ale kedže to bolo v TV a TV je môjho priateľa rozmlátenie telky topánkou by som doma nijako nevysvetlila, aj keď na to že niekedy pri sprchovaní je voda aj mimo vane sa stále takticky vyhovorím. Poviem že prišiel malý zlý trpaslík vytrhol mi sprchu z ruky všade ňou striekal a pritom kričal budeš mať u frajera prúser,pritom sa na priateľa smutne pozerám a kývam hlavou že je to pravda a ukazujem mu miesta kde stál. Táto výhovorka ma napadla na rýchlo keď ma frajer zjazdil za to že sa môže vykúpať a nemusí vliesť ani do vane.

Včera sa mi 1x nejaká časť vážne páčila,bola som priam unesená pohľadmi ,tým rozmýšľaním niektorých postáv ako sa k veciam zodpovedne a dobre stavajú. Po záverečnej scéne som bola ako omámená.
On je s jej dieťaťom je doma a ona príde a ako ho vidí s malým v posteli tak sa na neho krásne a láskyplne pozerá a oni dvaja tak sladko spinkajú.Usmievala som sa ako keby som bola zamilovaný optimista a našla v kope hnoja koníka.
Tak som vypla telku a šla som sa pomaly spať,v hlave som mala len aké je to romantické,aké to bolo milé,jééééééééééééééééééj, také krááááásne a tie myšlienky plné romantiky v mojej mysli.

A potom sa odomkli dvere a do vnútra vstúpil môj podnapitý priateľ. Moj pohľad bol ešte romantický ale po vete ahoj zlato daj mi pusu davaj davaj davaj sa moja ilúzia o krasnych pohľadoch a úmevoch rozpadla.

Pokračovalo to typicky: Ty si pil? Ale nie vela. Dychni. Chhhhhhhhhhhhhhh. Ty si mal tvdé. Ale to ma ostatní donutili.

Nakoniec ked sme uz ležali v posteli tak som mu povedala ze nech si dá preč vankúš,že v noci veľmi chrápe a že ja sa chcem vyspať,tak si uchmatol vankúš a zahlásil v tom podtuženom amoku, ze nech si nájdem frajera čo nechrápe a šiel si ľahnúť na kuchynskú lavicu ktorá je o dosť kratšia ako je jeho výška tak si nohy podoprel stolickou. Keďže vedel čo som večer pozerala ešte stihol dodat,vidíš zlato domov ti prišla realita.


Taký je film a taká je často realita.

Eva Janikova

Eva Janikova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strojárka a žena v jednej osobe.Aj keď pracujem s oceľou alebo hlinníkom najviac priťahujem hlavne Au. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu