reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Janikova

Eva Janikova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strojárka a žena v jednej osobe.Aj keď pracujem s oceľou alebo hlinníkom najviac priťahujem hlavne Au. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neznalosť zákona neospravedlňuje občana ale sociálnu poisťovňu asi áno

Eva Janikova

Politika Neznalosť zákona neospravedlňuje občana ale sociálnu poisťovňu asi áno

Sociálne a zdravotné poistenie (zmeny v odvodoch) od 1.1.2014 o ktorých asi veľa ľudí nevie a nevedia o tom ani v Sociálnej poisťovni,aspoň nie v tej žilinskej.

  • 18. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 324x
  • 0
Prečo byť občanom ktorý sa na to len pozerá,poďme rozkrádať tiež.

Eva Janikova

Prečo byť občanom ktorý sa na to len pozerá,poďme rozkrádať tiež.

Kradnúť či nekradnúť? Rozkrádať či nerozkrádať? To je otázka ktorá ma trápi.Podctivou prácou sa asi na Slovensku ďaleko človek veľa krát nedostane. Tak ako na to?

  • 3. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 3
Telenovela a realita

Eva Janikova

Telenovela a realita

Niesom typ človeka ktorý zbožuje  telenovely a romantické filmy, ale nejako ma nová  telenovela chytila.Aj keď sa odohráva v súčasnosti a nie na nejakej haciende dej prebieha skoro rovnako.Čakám kým sa dajú dokopy a potom ďalších 180 častí budú trpieť že sú bez seba a v posledných 3 častiach sa dajú dokopy. Čo mi možno aj trošku chýba je zvyk že pijú tequilu na haciende. Ako som si všimla aspoň v danej telenovele sa dosť často opakujú vety ako Nech ti padne na úžitok,nech ti dobre slúži. Toľko slusnosti 4x do týždňa zažijem asi v tomto svete ozaj len pri televizii. Ako nie moc romantická duša som uchvátená dvorením hlavného hrdinu, usmévmi a pohľadmi taktiež hlavnej hrdinky a laškovaním. Pričom je realita dnešnej doby úplne iná. Pri poslednom stretnutí s priateľmi sme sa bavili kto s kým je ako dlho spolu...čas sa vymedzil na obdobie spoznávania,obdobie  spávania spolu a obdobie no tak dobre sme spolu ak už inak nedáš. Včera som tiež pozerala daný príbeh ako z rozprávky,mala som nerušené pozeranie kedže som mala priateľa na firemnom večierku. Včera to bolo celkom napínavé...... Prežila som si podvod

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 650x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu